تم کده

پرشین هاست

داینامیک اس ام اس

نسیم نوروز :: سخن شیرین

سخن شیرین

مطالب خواندنی

سخن شیرین

مطالب خواندنی

در آغاز جهان آبی نبود ... تو در آن نگریستی ، و آسمان، ابرش را بارانید و دریا، طوفانش آرامید ... چشمانت را از من مگیر ... تا اندوهم را بگریم
سخن شیرین

من «ایلیا» ملقب به «ایلی بلا» هستم.
ساعت 8:30 صبح روز پنجشنبه سی ام تیرماه سال 1390، بیمارستان سجاد تهران را با قدوم خودم منور کردم...
مثل شیر قوی هستم،
شیر دوست دارم،
دستامم زیر شیر میشورم...
اسم آبجیم هم «وانیا» ملقب به «دخمل طلا»، هست که ساعت هشت و پنجاه دقیقۀ صبح روز چهارشنبه بیست و ششم آذرماه نود و سه، برگ زرین دیگری بر بیمارستان سجاد افزود...

امــکانات
  • آخرين نظرات
    نويسندگان
  • نسیم نوروز

    بهار

    باز نسیم نوروز تازیانۀ خود را بر شاخه های خمودۀ  درختان می نوازد.

                                                                   و چه خوش می نوازد این نسیم...

    چه خوش زخمهایی پدیدار می شود از کوبه های این تازیانه بر پیکر نیمه خواب زمین و زمان

             چه زخمهای شیرینی !

    بس جوانه های نورسته از این زخمها به زندگی سلام می دهند...

    بس قنچه ها که با نوازش این تازیانه به هستی لبخند می زنند...

    بس سبزه ها که قامت خود راست می کنند ...

    بس بنفشه ها که در زلال آب جویبار چهره بزک می کنند...

    بس شقایق که فرش سبز زمین را به لچکها و ترنجهای سرخگون خود رنگ  ولعاب می بخشند...

                       سلام بر جوانه ها، بر غنچه ها، بر بنفشه ها، ...

                       سلام بر پرستوهای ترانه خوان را ...

                       سلام بر بهار ...

    شکوفه

    مست گردیدیم با بوی دلاویز بهار ...

    هست گردیدیم در گرمی شید و آفتاب ...

     

    گرامی بداریم کسانی که هستند و دوستشان داریم و کسانی که بودند و همچنان دوستشان داریم...

     

    باز می آید گل و رنگین کمان

    باز می سازد پرستو آشیان

    شاد شد دل در لقای دوستان

    چشم می گرید به یاد خفتگان

    نظرات (۰)

    هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی