تم کده

پرشین هاست

داینامیک اس ام اس

خدا را دیدم! :: سخن شیرین

سخن شیرین

مطالب خواندنی

سخن شیرین

مطالب خواندنی

در آغاز جهان آبی نبود ... تو در آن نگریستی ، و آسمان، ابرش را بارانید و دریا، طوفانش آرامید ... چشمانت را از من مگیر ... تا اندوهم را بگریم
سخن شیرین

من «ایلیا» ملقب به «ایلی بلا» هستم.
ساعت 8:30 صبح روز پنجشنبه سی ام تیرماه سال 1390، بیمارستان سجاد تهران را با قدوم خودم منور کردم...
مثل شیر قوی هستم،
شیر دوست دارم،
دستامم زیر شیر میشورم...
اسم آبجیم هم «وانیا» ملقب به «دخمل طلا»، هست که ساعت هشت و پنجاه دقیقۀ صبح روز چهارشنبه بیست و ششم آذرماه نود و سه، برگ زرین دیگری بر بیمارستان سجاد افزود...

امــکانات
  • آخرين نظرات
    نويسندگان
  • خدا را دیدم!

    پدر

    نیم ساعت پیش،

    خدا را دیدم

    که قوز کرده با پالتوی مشکی بلندش 

    سرفه کنان

    در حیاط از کنار دو سرو سیاه گذشت

    و رو به ایوانی که من ایستاده بودم آمد...

    آواز که خواند تازه فهمیدم

    پدرم را با او اشتباهی گرفته ام...

    زنده یاد حسین پناهی

    نظرات (۳)

  • دختری از تبار تسنیم
  • پدر و مادر پروردگاران کوچک ما هستن، امیدوارم خدا توفیق احترام گذاشتنشون و به ما بده که روی آینده ما خیلی تاثیرگذاره...
    پاسخ:
    حتما اینچنین است
    سپاسگزارم
    Mmm those lentils look delicious! I really like lentils, but for some reason, I never make them. I need to get on this imyiaedtelm. I also love the idea of making chia pudding in a shot glass! That is literally the perfect serving size for dessert.
  • http://www.oweninsuragency.com/
  • Thank you, Heidi. There's nothing wrong with wanting to keep things private and wanting to share in your own time. After 10 years, it was just my time to share. :-)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی