تم کده

پرشین هاست

داینامیک اس ام اس

سالنمای 1394 هجری خورشیدی :: سخن شیرین

سخن شیرین

مطالب خواندنی

سخن شیرین

مطالب خواندنی

در آغاز جهان آبی نبود ... تو در آن نگریستی ، و آسمان، ابرش را بارانید و دریا، طوفانش آرامید ... چشمانت را از من مگیر ... تا اندوهم را بگریم
سخن شیرین

من «ایلیا» ملقب به «ایلی بلا» هستم.
ساعت 8:30 صبح روز پنجشنبه سی ام تیرماه سال 1390، بیمارستان سجاد تهران را با قدوم خودم منور کردم...
مثل شیر قوی هستم،
شیر دوست دارم،
دستامم زیر شیر میشورم...
اسم آبجیم هم «وانیا» ملقب به «دخمل طلا»، هست که ساعت هشت و پنجاه دقیقۀ صبح روز چهارشنبه بیست و ششم آذرماه نود و سه، برگ زرین دیگری بر بیمارستان سجاد افزود...

امــکانات
  • آخرين نظرات
    نويسندگان
  • سالنمای 1394 هجری خورشیدی

    آرام آرام دانه های سپید برف بدون هیچ چشم داشتی از آسمان فرود می آید

    و آرام آرام دنیای رنگارنگ ما را یکرنگ می کند...

    سپید... پاک... زیبا...

    به امید زمستانی سپید و بهاری رنگارنگ عیدی ایلیا و وانیا برای دوستان سالنمای سال 1394 هجری خورشیدی است که می توانید به صورت جدا و یا یکجا از پیوندهای زیر دانلود کنید:

    فـــروردیـــن 1394          دانلود      1.01MB

    اردیبهشت 1394           دانلود     2.63MB

    خـــــــــرداد 1394           دانلود     1.23MB

    تیـــــــر ماه 1394           دانلود     1.94MB

    مــــــــــرداد 1394           دانلود     2.01MB

    شهریــــــور 1394           دانلود     2.22MB

    مهـــــــرماه 1394           دانلود     765KB

    آبان  مــــاه 1394           دانلود     1.48MB

    آذر مـــــــاه 1394           دانلود     2.73MB

    دی  مـــــاه 1394           دانلود     1.37MB

    بهـــــــــمن 1394           دانلود     1.34MB

    اسفنـــــــد 1394           دانلود     1.11MB

    برای دانلود تمام تصاویر به صورت rar و با حجم 19.7 مگا بایت اینجا را کلیک کنید

    برای دانلود سالنما به صورت تک صفحه به این آدرس مراجعه کنید

    نظرات (۰)

    هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی