تم کده

پرشین هاست

داینامیک اس ام اس

ببخشید...سکه دارید؟ :: سخن شیرین

سخن شیرین

مطالب خواندنی

سخن شیرین

مطالب خواندنی

در آغاز جهان آبی نبود ... تو در آن نگریستی ، و آسمان، ابرش را بارانید و دریا، طوفانش آرامید ... چشمانت را از من مگیر ... تا اندوهم را بگریم
سخن شیرین

من «ایلیا» ملقب به «ایلی بلا» هستم.
ساعت 8:30 صبح روز پنجشنبه سی ام تیرماه سال 1390، بیمارستان سجاد تهران را با قدوم خودم منور کردم...
مثل شیر قوی هستم،
شیر دوست دارم،
دستامم زیر شیر میشورم...
اسم آبجیم هم «وانیا» ملقب به «دخمل طلا»، هست که ساعت هشت و پنجاه دقیقۀ صبح روز چهارشنبه بیست و ششم آذرماه نود و سه، برگ زرین دیگری بر بیمارستان سجاد افزود...

امــکانات
  • آخرين نظرات
    نويسندگان
  • ببخشید...سکه دارید؟

    ببخشید، سکه دارید؟

                                                 می خواهم به گذشته ها زنگ بزنم

                                                                  به آن روزها

    به دل های بزرگ

                           به محل کار پدرم

                                                                  به جوانی مادرم

    به کوچه هاى کودکى

                          به هم بازیهاى بچگى

    می خواهم زنگ بزنم

               به دوچرخه ی خسته ام

                                       به مسیر مدرسه ام

                                                          که خنده های مرا فراموش کرده

    به نیمکت های پر از یادگاری 

    به زنگ هاى تفریح مدرسه

                                                      به زمستانی که با زمین قهر نبود

                             به کرسى و بخارى نفتى

                                                         که همه ی ما را

                                                                     با عشق دور هم جمع می کرد...

    می دانم 

    آن خاطره ها کوچ کرده اند

    می دانم

    تو هم دنبال سکه میگردى

    افسوس...

    هیچ سکه ای

    در هیچ گوشی تلفنی

    دیگر ما رابه آن روزها وصل نخواهد کرد...

    نظرات (۰)

    هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی