تم کده

پرشین هاست

داینامیک اس ام اس

سالنمای سال 1395 هجری خورشیدی :: سخن شیرین

سخن شیرین

مطالب خواندنی

سخن شیرین

مطالب خواندنی

در آغاز جهان آبی نبود ... تو در آن نگریستی ، و آسمان، ابرش را بارانید و دریا، طوفانش آرامید ... چشمانت را از من مگیر ... تا اندوهم را بگریم
سخن شیرین

من «ایلیا» ملقب به «ایلی بلا» هستم.
ساعت 8:30 صبح روز پنجشنبه سی ام تیرماه سال 1390، بیمارستان سجاد تهران را با قدوم خودم منور کردم...
مثل شیر قوی هستم،
شیر دوست دارم،
دستامم زیر شیر میشورم...
اسم آبجیم هم «وانیا» ملقب به «دخمل طلا»، هست که ساعت هشت و پنجاه دقیقۀ صبح روز چهارشنبه بیست و ششم آذرماه نود و سه، برگ زرین دیگری بر بیمارستان سجاد افزود...

امــکانات
  • آخرين نظرات
    نويسندگان
  • سالنمای سال 1395 هجری خورشیدی

       

    باد سرد آرام بر صحرا گذشت

    سبزه‌زاران، رفته‌رفته، زردگشت

    تک درخت نارون شد رنگ رنگ

    زرد شد آن چتر شاداب و قشنگ

    برگ برگ گل به رقص باد ریخت  

    رشته‌هاى بید بن از هم گسیخت 

    چشمه کم‌کم خشک شد بی‌آب شد،

       باغ و بستان ناگهان در خواب شد.

    کرد دهقان دانه‌ها در زیر خاک

    کرد کوته شاخهء پیچان تاک

    فصل پاییز و زمستان می‌رود

    بار دیگر چون بهاران می‌شود

    از زمین خشک می‌روید گیاه

    چشمه جوشد، آب می‌افتد به راه

    برگ نو آرد درخت نارون

    سبز گردد شاخساران کهن

    گل بخندد بر سر گلبوته‌ها  

    پر کند بوى خوش گل باغ را 

    باز می‌آید پرستو نغمه خوان

    باز می‌سازد در اینجا آشیان

    دانلود سالنمای 1395 هجری خورشیدی با پس زمینۀ مناظر زیبا(هر فایل 2-1.5 مگابایت):

    فروردیـن          اردیبهشت           خرداد             تیـر                مـرداد                  شهریور

    مهـــــــر          آبـــــــــان            آ   ذ  ر            دی                 بهمن                   اسفنــد

    برای دانلود سالنامۀ دیواری سال 1395 به اینجا مراجعه کنید

    نظرات (۰)

    هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی