تم کده

پرشین هاست

داینامیک اس ام اس

مهرماه کودکی :: سخن شیرین

سخن شیرین

مطالب خواندنی

سخن شیرین

مطالب خواندنی

در آغاز جهان آبی نبود ... تو در آن نگریستی ، و آسمان، ابرش را بارانید و دریا، طوفانش آرامید ... چشمانت را از من مگیر ... تا اندوهم را بگریم
سخن شیرین

من «ایلیا» ملقب به «ایلی بلا» هستم.
ساعت 8:30 صبح روز پنجشنبه سی ام تیرماه سال 1390، بیمارستان سجاد تهران را با قدوم خودم منور کردم...
مثل شیر قوی هستم،
شیر دوست دارم،
دستامم زیر شیر میشورم...
اسم آبجیم هم «وانیا» ملقب به «دخمل طلا»، هست که ساعت هشت و پنجاه دقیقۀ صبح روز چهارشنبه بیست و ششم آذرماه نود و سه، برگ زرین دیگری بر بیمارستان سجاد افزود...

امــکانات
  • آخرين نظرات
    نويسندگان
  • مهرماه کودکی

    یادم آرید

    آن نشاط کودکی

    شور و حال بی ریای کودکی

    یادم آرید

    آن نشاط کودکی

    شور و حال بی ریای کودکی

     3.gif

    یادم آمد

    برگها و رنگها

    خرد می شد زیر پای کودکی

     3.gif

    یادم آمد

    از نسیم مهرماه

    زنده می شد گونه های کودکی

     3.gif

    به چه زیبا بود روزگار کودکی

    آن صفا و حس و حال کودکی

     

    یادم آرید

    از زبان دوستان

    می شنیدی شادباش مهرگان

     3.gif

    یادم آمد

    زان کلام دلستان

    باز می شد قلبهای دوستان

     3.gif

    یادم آمد

    باز می شد داستان

    آن فریبا داستان دوستان

    3.gif

    کاش می شد مهرماه کودکی

    باز می گشت آن زمان کودکی

     

     

    یادم آرید

    اندر آن ماه قشنگ

    آسمان می گشت هر سو رنگ رنگ

     3.gif

    یادم آمد

    رنگهای دلپسند

    از در و دیوار جاری بود و شنگ

     3.gif

    یادم آمد

    آن زمان نیل رنگ

    چشمها می دید دنیا را قشنگ

     3.gif

    خود رها سازیم چونان کودکی

    در هوا ،رویا، جهان کودکی

     

     

    خویش گم کن، خانه نو کن،تازه کن

    خانۀ دل را به سان کودکی

    نظرات (۰)

    هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی