تم کده

پرشین هاست

داینامیک اس ام اس

Description in a friend :: سخن شیرین

سخن شیرین

مطالب خواندنی

سخن شیرین

مطالب خواندنی

در آغاز جهان آبی نبود ... تو در آن نگریستی ، و آسمان، ابرش را بارانید و دریا، طوفانش آرامید ... چشمانت را از من مگیر ... تا اندوهم را بگریم
سخن شیرین

من «ایلیا» ملقب به «ایلی بلا» هستم.
ساعت 8:30 صبح روز پنجشنبه سی ام تیرماه سال 1390، بیمارستان سجاد تهران را با قدوم خودم منور کردم...
مثل شیر قوی هستم،
شیر دوست دارم،
دستامم زیر شیر میشورم...
اسم آبجیم هم «وانیا» ملقب به «دخمل طلا»، هست که ساعت هشت و پنجاه دقیقۀ صبح روز چهارشنبه بیست و ششم آذرماه نود و سه، برگ زرین دیگری بر بیمارستان سجاد افزود...

امــکانات
  • آخرين نظرات
    نويسندگان
  • Description in a friend

    دوستی

     ...... Friends

    ,They  love you

    .But they're not your lover

    ,They care  for you

    .But they're not from your  family

    ,They're ready to share your pain

    .But  they're not your blood relation

    ! They are........FRIENDS

    ... A True friend

    ... Scolds like a  DAD

    ... Cares like a MOM

    ... Teases like a  SISTER

    ... Irritates like a BROTHER

     ... And  finally loves you more than a LOVER

    توصیف یک دوست

     

    دوستان......

    تو را دوست می دارند،

    اما معشوق تو نیستند.

    مراقب تو هستند،

    اما از اقوام تو نیستند.

    آنها آماده اند تا در درد تو شریک بشوند،

    اما آنها بستگان خونی تو نیستند.

    آنها......   دوستان  هستند!

    یک دوست واقعی ...

    همانند پدر سخت سرزنشت میکند ...

    همانند مادر غم تو را می خورد ...

    مثل یک خواهر سر به سرت می گذارد ...

    مثل یک برادر ادای تو را در می آورد ...

    و آخر اینکه بیشتر از یک معشوق دوستت می دارد ...

    نظرات (۱)

    چقدر نازه:))))))))))
    آیا این ایلیاست؟؟؟؟
    پاسخ:
    با سپاس از لطف شما، کوچولوی پشتی ایلیا و کوچولوی جلویی پارسا جون، دوست ایلیاست.
    موفق باشید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی